chikodingo

Alla inlägg under maj 2014

Hej

Av Elin Alexandra Chiko Dingo - 31 maj 2014 19:24

Ville bara informera er om frågetecknerna. När vi gör nån symbol så blir det så automatiskt. Nu vet jag inte om alla ser det. Men iallafall så hade jag Tuva idag! En liten b-ponny som är VÄLDIGT snabb. Vi hade hoppning och det gick foooooort. Men hon var väldigt fin. Hare bra!!!

Av Elin Alexandra Chiko Dingo - 27 maj 2014 12:00

Här är dom nya söta små pluttarna. Vi har verkligen fastnat för dom ( Chiko och Dingo kommer alltid först )

Ashanty?

[Bild]

Romeo?

Av Elin Alexandra Chiko Dingo - 24 maj 2014 22:30

Heej, idag red jag Tuva. Hon var jätte fin. Synd att hon är en b-ponny som jag snart växer ur:( Hon är SÅÅÅÅÅÅ otroligt pigg, men hon gick riktigt bra!!! Var GANSKA lugn och så. Bjuder på en bild på henne

[Bild]

Av Elin Alexandra Chiko Dingo - 21 maj 2014 20:06

Vet att jag inte har bloggat på länge men jag har varit på klassresa till Åland och har helt enkelt haft annat för mig. Bjuder på en bild

Han e sååååå skön

Av Elin Alexandra Chiko Dingo - 17 maj 2014 18:49

Hello, just nu sitter jag på min studsmatta och vilar lite. Gör lite handvolter och så. (Ja jag kan göra handbolt men inte helt frivolt, kan nästan flickis, ibland går det och ibland hamnar jag på mage. Hehe) iallafall, jag lyssnar på "the man" på högsta volym. Jag red idag. Och jag red en ponny som heter erasmus, världens sötaste lilla bus som ingen vill sköta för att han är ganska kaxig i spiltan. Men jag skulle vilja sköta honom, han är awsome. :) han har en skylt utanför hans spilta då det står : låt erasmus stå i fred, be personalen att göra iordning honom för ridningen.) Fast jag rider i en sådan hög nivå så vi behöver ingen hjälp att göra i ordning nån häst. iallafall. Vi red ut en sväng i skogen och sen red vi i paddocken. Han var väldigt fräsch och frammåt idag. Just nu : väldigt varm kväll.
Puss och kram ses snart.
//Elin

Han betyder allt för mig ?

Av Elin Alexandra Chiko Dingo - 9 maj 2014 15:38

Hej allihopa, nu är det helg. Har nyss kommit hem från skolan. Så himla nice med helg. Varit en lång och seg vecka. Ska rida imorgon, ska troligen sova hos min kompis elin på lördag. Kommer bilder förhoppningsvis från ridlektionen.har handbollsträning strax. Harebra! :) ?
//Elin

Av Elin Alexandra Chiko Dingo - 7 maj 2014 20:05

Hur kan folk inte gilla denna? Den har ju lixom allt man vill ha, choklad, nougat, cola och dessutom en nöt i!!
Så jävla god. Ni som inte har ätit dom, ni måste! Om ni dock inte är nötallergiker.

Av Elin Alexandra Chiko Dingo - 7 maj 2014 07:53

Är i skolan. Lång dag idag men skriver ett längre inlägg sen.?

Presentation


Hej alla där ute! Vi är två tjejer som heter Alexandra och Elin. Vi rider och verkligen älskaar hästar! Vi sköter även varsin ridskoleponny. De heter Ruudi och Dingo ♥ hoppas ni kommer trivas här på våran blogg. Lämna gärna en kommentar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards