chikodingo

Alla inlägg den 22 oktober 2014

Av Elin Alexandra Chiko Dingo - 22 oktober 2014 21:31

Behöver du djurvakt under lov eller helger? Vi kan vakta ditt djur! Vi erbjuder djuret tid i en säker hage, och om djuret stannar hos oss i över 2 dagar, så rengör vi buren! OBS! Vi tar emot hamstrar, gerbiler, marsvin, kaniner och ev hundar. Maila Alexandra.glykofrydis@live.se eller kommentera bilden för frågor eller pris upplysningar!
//Alexandra

Av Elin Alexandra Chiko Dingo - 22 oktober 2014 15:42

Hej alla! På söndag så ska jag och Elin tävla i dressyr! Super kul ska det bli, så det kommer eventuellt en liten bild bomb!

Nu har jag iallafall fått 5 stycken betyg i olika ämnen, som ni kanske förstår har jag precis börjat i sexan! Jag är nöjd med mitt svenska betyg men typ inget mer.... Men en till bedömning i hemkunskap är på G och även i bild, ska göra prov imorgon och två prov efter lovet!

Önska mig lycka till så blir jag jätte glad!

Iaf mina betyg:
Hemkunskap-D
Biologi-D
Samhällskunskap-C
Religonkunskap-C
Svenska-B
Ha det bra!// Alexandra

Presentation


Hej alla där ute! Vi är två tjejer som heter Alexandra och Elin. Vi rider och verkligen älskaar hästar! Vi sköter även varsin ridskoleponny. De heter Ruudi och Dingo ♥ hoppas ni kommer trivas här på våran blogg. Lämna gärna en kommentar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards