chikodingo

Alla inlägg den 19 december 2014

Av Elin Alexandra Chiko Dingo - 19 december 2014 14:03

Hej allesammans! Elin här.
Nu är det äntligen jullov! Så många prov vi haft denna terminen asså, äntligen över, äntligen får jag låta min lilla lilla hjärna vila i 2 veckor, och låta min lilla mage bli stor :)

Dagen: idag började vi halv 10, och slutade 11. Först hade vi samling i klassrummet, och så gjorde vi ett typ prov, som vår lärare sa att han skulle skicka in till Skolverket, men sen sa han att han skoja.

Sen gick vi och kollade på en julsajter, där vissa sjöng, ( vissa i musikklasserna ) de va väl okej, dem är ju gryma på att sjunga.

Sen gick vi tillbaka till klassrummet och fick lite fika och så fick vi öppna paket, alltså : i onsdags fick man lämna in ett paket, som skulle passa både tjej och kille. Och sen så lägger man alla paket i en låda, så lottar man och så får man gå fram och ta ett paket, jag fick hello Kitty våtservetter, o de som va kul, de va att jag var med när min kompis köpte dem, haha! :)

Sen åkte jag min kompis Therese, min kompis Emelie, och min kompis Nora till donken, och åt varsin happymeal, för vi fick ingen mat i skolan.

Sen åkte jag och Therese till stallet och hämtade hennes busskort som hon hade glömt där, och då passade jag på att mysa lite med dingo<3

Sen tog jag en buss hem, o nu sitter jag här i soffan, i min mjukisdress :)

Föressten, jag fick lite julklappar av kompisar, eller aa.. Ganska mycket, men det får ni se på julafton, när jag gör en mina julklappar 2014! ( på videofyme ) på vfm heter jag @Elinelektro

hareeeee! / Elin

Presentation


Hej alla där ute! Vi är två tjejer som heter Alexandra och Elin. Vi rider och verkligen älskaar hästar! Vi sköter även varsin ridskoleponny. De heter Ruudi och Dingo ♥ hoppas ni kommer trivas här på våran blogg. Lämna gärna en kommentar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards