chikodingo

Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Elin Alexandra Chiko Dingo - 9 juni 2014 20:10

Hejsan svejsan!
Jag har nyss börjat kolla på serien The Vamipre Diaries, grym serie ska ni veta. Dem flesta av er har nog redan sett klart, men jag har nyss börjat.
Jag har alltid trott att serier har typ varit tråkigt att kolla på, men jag hade så så så sååå feel!
Däremot tycker jag inte speciellt mycket om Pretty little liares. Fattar knappt något och i typ ena sekunden är det si och i andra är det så, och aa..

Till er som inte tittar på the vampire diaries, testa iallafall! Kolla ett avsnitt, jag lovar er ni kommer bli helt kära i serien som jag blev. Den är bara såå bra!
Kramis? //Elin

Och till er som inte vet vart man kan se serierna, testa att gå in på swefilmer. Dock så tycker jag att Dreamfilm är mycket bättre, bättre kvalité, och kronglar inte lika mycket som swefilmer.
Alltså..
Www.dreamfilm.se
Www.swefilmer.se

Presentation


Hej alla där ute! Vi är två tjejer som heter Alexandra och Elin. Vi rider och verkligen älskaar hästar! Vi sköter även varsin ridskoleponny. De heter Ruudi och Dingo ♥ hoppas ni kommer trivas här på våran blogg. Lämna gärna en kommentar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards